Katsomuskasvatuksen ajankohtaispäivä

​Katsomuskasvatuksessa tarvitaan yhteistä puhetta ja ideoita. Ajankohtaispäivässä tutustutaan katsomuskasvatuksen pedagogisiin malleihin ja katsomuskasvatusyhteistyön hyviin käytäntöihin. Koulutus sopii sekä seurakuntien että yhteiskunnan varhaiskasvatuksen toimijoille. Ajankohtaispäivä toteutetaan verkossa.

Koulutustyyppi: Kirkon ajankohtaiskoulutus, Vapaan sivistystyön koulutustarjonta
Tehtäväalue: Kasvatus
Kohderyhmä: Lastenohjaajat, Varhaiskasvatuksen ohjaajat, Muut
Aika ja paikka: 09.04.2024, klo 9-14.30, verkko
Ilmoittautuminen viimeistään: 4.4.2024
Osaamistavoitteet: ​Osallistuja

• tuntee katsomuskasvatuksen ajankohtaisia pedagogisia malleja ja katsomuskasvatusyhteistyön hyviä käytäntöjä.

Lisätietoja: ​Koulutus toteutetaan verkossa, mikä mahdollistaa paremmin erityisesti kunnan varhaiskasvattajien osallistumisen. Koulutus on oivallinen mahdollisuus paikallisen yhteistyön kehittämiselle, joten kutsu mukaan kunnan varhaiskasvatuksen yhteistyökumppanit!
Täysihoito:
Tiedustelut kustannuksista: koulutukset@step.fi