Kirkkopäivät 2025

Verkostotapaaminen

Luo ja varjele

Kirkkopäivät 2025 on kirkon ajankohtais- ja tulevaisuustapahtuma, jonka teemoina ovat tulevaisuus ja kestävä kehitys.

Kirkkopäivien laajassa ohjelmatarjonnassa tulevaisuutta ja kestävää kehitystä tarkastellaan hyvinvoinnin, työn, yrittäjyyden ja kestävän elämäntavan kautta. Mukana on myös paljon nuorille ja nuorille aikuisille suunnattua sisältöä.

Kirkkopäivät on seurakuntalaisia, kirkon työntekijöitä ja järjestäjätahoja yhdistävä koko kirkon tapahtuma.

Tehtäväalue: Johtaminen, Jumalanpalveluselämä ja julistus, Lähetys, uskontodialogi sekä kulttuurien ja uskontojen moninaisuus, Musiikki, Raamatun tulkinta ja käyttö, Usko ja spiritualiteetti, Vapaaehtoistoiminta, Digitalisaatio, Uudistumiskyky ja yhteistyö, Vuorovaikutus ja viestintä
Kohderyhmä: Diakonit ja diakonissat, Johtajat / lähijohtajat, Kanttorit, Lähetyksen ja kv. työn ohjaajat, Nuorisotyönohjaajat, Papit, Varhaiskasvatuksen ohjaajat, Viestintätehtävissä toimivat, Muut
Aika ja paikka: 23.-25.05.2025, Seinäjoki
Ilmoittautuminen viimeistään: 25.5.2025
Ilmoittautumisen lisätiedot: Kirkkopäivien lipunmyynti avautuu 31.9.2024.
Lisätietoja: Kirkkopäivät on vahvasti mediassakin näkyvä valtakunnallinen tapahtuma, joka tehdään yhdessä paikallisten toimijoiden kanssa. Kirkkopäivät tarjoaa keskustelufoorumin eri tavalla ajatteleville ja toimii kirkon, järjestöjen, herätysliikkeiden, kulttuuritoimijoiden ja seurakuntien kohtaamispaikkana. Kirkkopäiviä sävyttävät yhteiskunnallisuus, kulttuuri ja globaalin vastuun teemat. Sisällöissä näkyvät laatu, rohkeus ja ilo.
Osallistumismaksu: Osallistuminen Kirkkopäiville on maksutonta. Osaan ohjelmasisällöistä tarvitaan tapahtumalippu. Tapahtumalipun hinta on 55 € – 95 €
Täysihoito: Osallistuja vastaa itse majoitus- ja ateriakustannuksista.
Tiedustelut kustannuksista: sanja.falt@kirkkopalvelut.fi
Tiedustelut sisältö: jari.kupiainen@kirkkopalvelut.fi