Koululaisten aamu- ja iltapäivätoiminta – seurakunta mukana lapsen arjen rakentamisessa

Koululaisten aamu- ja iltapäivätoiminnan toimijat yhdessä koolla. Millä tavalla seurakunnan aamu- ja iltapäivätoiminta voi olla mukana lapsen ja perheen arjen tukemisessa ja rakentamisessa? Millaisia tukitoimintoja ja -verkostoja seurakunnan on mahdollista tarjota ja millaista yhteistyötä muiden tahojen kanssa tehdään lasten ja perheiden hyvinvoinnin edistämiseksi?

Koulutustyyppi: Kirkon ajankohtaiskoulutus, Verkkototeutus
Tehtäväalue: Kasvatus
Kohderyhmä: Lastenohjaajat, Varhaiskasvatuksen ohjaajat
Aika ja paikka: Verkkototeutus, 4.2.2025, klo 9–11, Teams
Ilmoittautuminen viimeistään: 21.1.2025
Osaamistavoitteet: Osallistuja

• osaa arvioida oman seurakuntansa aamu- ja iltapäivätoiminnan kokonaisuutta ja kehittää sitä lasten ja perheiden hyvinvoinnin edistämiseksi.

Lisätietoja: Koulutuksessa kuullaan erilaisia käytäntöjä ja kokemuksia seurakunnan aamu- ja iltapäivätoiminnan toteuttamisesta ja suunnataan ajatuksia tulevaan. Miten seurakunnan aamu- ja iltapäivätoiminta voi olla rakentamassa lasten ja perheiden polkua seurakuntaan.
Täysihoito: 0 €
Tiedustelut kustannuksista: koulutukset@step.fi