Piplian virikewebinaari

Syvenny tunniksi ajankohtaisiin asioihin Raamatun ja globaalikasvatuksen parissa! Piplian virikewebinaareista saat mukaasi uusinta tietoa sekä jonkin käytännöllisen työkalun omaan työhösi. Starttaa siis jokaisen kuukauden viimeinen torstai virikewebinaarilla!

Koulutustyyppi: Kirkon ajankohtaiskoulutus, Verkkototeutus
Tehtäväalue: Lähetys, uskontodialogi sekä kulttuurien ja uskontojen moninaisuus, Kasvatus, Kestävä kehitys ja ympäristö, Raamatun tulkinta ja käyttö
Kohderyhmä: Diakonit ja diakonissat, Lähetyksen ja kv. työn ohjaajat, Nuorisotyönohjaajat, Papit
Aika ja paikka: 27.2.2025 klo 9.30 Teams-webinaari
Ilmoittautuminen viimeistään: 26.2.2025
Ilmoittautumisen lisätiedot: Osallistujille lähetetään Teams-linkki viimeistään webinaaripäivän aamuna
Osaamistavoitteet: Osallistuja

• osaa soveltaa virikewebinaarissa oppimaansa tietoa Raamatusta, globaalista kirkosta ja globaalikasvatuksesta omassa työssään.
  • osaa suunnitella ja toteuttaa oman alansa tilaisuuksia käyttäen hyödykseen virikewebinaarista saamaansa tietoa ja aineistoa
  • osaa arvioida paikallisen ja globaalin kirkon suhteita

Lisätietoja: Koulutus tapahtuu verkossa kuukauden viimeisenä torstaina klo 9.30. Virikewebinaarien tarkoituksena on antaa ideoita, vinkkejä ja inspiraatiota seurakunnan työhön. Jokaisessa virikewebinaarissa on oma teemansa. Osallistuja voi valita ne teemat, jotka häntä kiinnostavat. Aiheet käsittelevät globaalikasvatusta, globaalia kirkkoa ja Raamattua. Virikewebinaarien aiheet ilmoitetaan ennen lukukauden alkua Piplian kotisivuilla www.piplia.fi. Kuhunkin virikewebinaariin ilmoittaudutaan erikseen ilmoittautumislinkin kautta. Järjestäjänä Suomen Pipliaseura.
Osallistumismaksu: Ei osallistumismaksua
Täysihoito: Ei täysihoitoa
Tiedustelut kustannuksista: Ei kustannuksia
Tiedustelut sisältö: Koulutuspäällikkö Helena Kauppila, helena.kauppila@piplia.di, p. 0417305717