Polku ja Millenniaalien polut tutuksi

Ovatko Polku ja Millenniaalien polut jo tuttuja? Polku ja Millenniaalien polut -toimintamallit ohjaavat seurakuntaa tarkastelemaan toimintaa seurakuntalaisen näkökulmasta, kutsuvat yhteiseen kehittämiseen, vahvistavat viestintää ja vuorovaikutusta. Koulutuksessa perehdytään Polku ja Millenniaalien polut -toimintamallien kokonaisuuteen ja käyttömahdollisuuksiin oman seurakunnan polkujen rakentamisessa.

Koulutustyyppi: Kirkon täydentävä koulutus, Vapaan sivistystyön koulutustarjonta
Tehtäväalue: Elämänvaiheet ja hyvinvointi, Kasvatus, Uudistumiskyky ja yhteistyö
Kohderyhmä: Lastenohjaajat, Nuorisotyönohjaajat, Papit, Varhaiskasvatuksen ohjaajat, Diakonit ja diakonissat, Johtajat / lähijohtajat, Lähetyksen ja kv. työn ohjaajat, Viestintätehtävissä toimivat
Aika ja paikka: 19.-20.3.2025, STEP-koulutus, Lapua
Ilmoittautuminen viimeistään: 19.2.2025
Osaamistavoitteet: Osallistuja

• tuntee Polku ja Millenniaalien polut –toimintamallit, oheismateriaalit ja viestinnän aineistot.
  • osaa käyttää toimintamalleja ja materiaaleja seurakunnan toiminnan ja viestinnän kehittämisessä.
Lisätietoja: Polku ja Millenniaalien polut -toimintamallien tavoitteena on ohjata koko seurakuntaa toimimaan niin, että lapsi, nuori ja aikuinen voi elää kristittynä seurakunnan yhteydessä, itselleen tyypillisillä tavoilla. Koulutuksessa perehdytään molempien toimintamallien materiaaleihin ja niiden mahdollisuuksiin seurakunnan toiminnan kehittämisessä. Kaksi(2) lähikoulutuspäivää ja orientoivia tehtäviä. Materiaaleja:

• Polku. Vauvasta aikuiseksi seurakunnan yhteydessä -toimintamalli ja oheismateriaalit
  • Millenniaalien polut -malli ja sen taustamateriaalit

Lue lisää:Polku. Vauvasta aikuiseksi seurakunnan yhteydessä
Millenniaalien polut

Täysihoito: 79 € /2hh. Oikeus muutoksiin pidätetään.
Kustannusten lisätiedot: Hinnat eriteltyinä: ohjelman sisältämät ateriat 46 €, majoitus (sis. aamu- ja iltapalan) 33 €/2hh.
Tiedustelut kustannuksista: koulutukset@step.fi
Tiedustelut sisältö: Satu Reinikainen, satu.reinikainen@step.fi, 040 7019 713