Pyhäkoulun ajankohtaispäivä

Mikä on pyhäkoulun paikka muuttuvassa ajassa ja seurakunnassa? Miten raamatunkertomukset tukevat tämän päivän lapsen suhdetta Jumalaan? Pyhäkoulun ajankohtaispäivässä tutkitaan tapoja toteuttaa innostavaa ja hengellisesti merkityksellistä pyhäkoulua ja kurkistetaan muun muassa piiloleikin teologiaan. Ajankohtaispäivä toteutetaan verkkokoulutuksena.

Koulutustyyppi: Kirkon ajankohtaiskoulutus, Verkkototeutus
Tehtäväalue: Kasvatus, Raamatun tulkinta ja käyttö
Kohderyhmä: Lastenohjaajat, Varhaiskasvatuksen ohjaajat, Papit, Muut
Aika ja paikka: Verkko, 18.1.2025
Ilmoittautuminen viimeistään: 9.1.2025
Osaamistavoitteet: Osallistuja tuntee lapsen spiritualiteettia vahvistavia raamatunkertomuksia osana pyhäkoulutoimintaa.
Lisätietoja: Pyhäkoulun ajankohtaispäivä toteutetaan verkkokoulutuksena. Koulutukseen on mahdollista osallistua itsenäisesti tai seurakunnan hankkiman yhteisen linkin kautta.Ajankohtaispäivä on suunnattu pyhäkoulun ohjaajille ja seurakuntien pyhäkoulutyöstä vastaaville.1 lähiopetuspäivä, verkkokoulutus.
Osallistumismaksu: 90 €/osallistuja tai 350 €/seurakuntakohtainen linkki (ei osallistujarajoitusta).
Täysihoito: 0 €
Tiedustelut kustannuksista: koulutukset@step.fi