Raamattupiirin ohjaaminen

Vastaatko seurakunnassa raamattupiiristä tai oletko kiinnostunut raamattupiirin ohjaamiseen liittyvistä asioista? Kaipaatko lisää vapaaehtoisia seurakuntaan ohjaamaan raamattupiirejä tai haluatko tarjota koulutusta seurakuntanne raamattupiirin ohjaajille. Kaipaatteko ideoita Raamatun sisällön käsittelyyn tai vertaistukea ohjaamiseen liittyvissä asioissa? Mm. näitä asioita pohdimme koulutuspäivän aikana.

Koulutustyyppi: Kirkon täydentävä koulutus
Tehtäväalue: Raamatun tulkinta ja käyttö
Kohderyhmä: Uudet työntekijät, Nuorisotyönohjaajat, Opiskelijat, Papit, Diakonit ja diakonissat, Varhaiskasvatuksen ohjaajat, Lähetyksen ja kv. työn ohjaajat
Aika ja paikka: Sovittavissa erikseen
Sähköposti-ilmoittautuminen: toimisto@helsinginraamattukoulu.fi
Osaamistavoitteet: ​Osallistuja tuntee erilaisia raamattupiirejä, osaa valmistella ja ohjata niitä seurakunnassa.

Lisätietoja: ​​​Kouluttajina pastori Jari A. Jolkkonen ja raamattukouluttaja Marja Heimala-Pelkonen.Koulutuspäivän aikana pohdimme eri tapoja käsitellä Raamatun sisältöä, ryhmäkäyttäytymisen lainalaisuuksia, ohjaajan roolia raamattupiirissä sekä raamattupiirin toimintamuotoja.
Jari A. Jolkkonen on toiminut pitkään useassa raamattupiirissa, myös ohjaajana. Hän on ev.lut. kirkon pappi ja Helsingin Raamattukoulun toiminnanjohtaja. Työssään hän ohjaa useita raamattualustus- ja keskustelutilaisuuksia.Marja Heimala-Pelkonen on toiminut toiminnanjohtajana, nuorisotyön ja varhaiskasvatuksen opettajana ja nuorisonohjaajana. Koulutukseltaan hän on nuorison-, toiminnan- ja työnohjaaja. Hän on opiskellut teologiaa ja kasvatustieteitä sekä toimii parhaillaan kahdessa Raamatun opiskeluryhmässä.

Osallistumismaksu: Sovittavissa erikseen.
Tiedustelut kustannuksista: jari@helsinginraamattukoulu.fi
Tiedustelut sisältö: jari@helsinginraamattukoulu.fi
Linkki kotisivulle: https://www.helsinginraamattukoulu.fi/