Uushenkisyys ajassamme

Millaista on nykyajan henkisyys ja hengellinen etsintä? Mitä ilmiöitä ja kysymyksiä siihen liittyy? Koulutus antaa valmiuksia erilaisten nykyajan henkisyyteen liittyvien kysymysten pohtimiseen. Se evästää hengellisten etsijöiden ja henkisyydestä kiinnostuneiden kohtaamiseen.

Koulutustyyppi: Kirkon täydentävä koulutus
Tehtäväalue: Usko ja spiritualiteetti
Kohderyhmä: Papit, Diakonit ja diakonissat, Nuorisotyönohjaajat, Muut, Lähetyksen ja kv. työn ohjaajat
Aika ja paikka: 13.3.2025 Helsinki
Ilmoittautuminen viimeistään: 28.2.2025
Sähköposti-ilmoittautuminen: seurakuntapalvelut@sana.fi
Osaamistavoitteet: Osallistuja tuntee nykyajan henkisyyttä koskevia kysymyksiä ja ymmärtää ne aikamme uskonnollisena ilmiönä. Hän tunnistaa henkisyyttä etsivien ihmisten kohtaamiseen liittyvät haasteet ja mahdollisuudet. Osallistuja osaa soveltaa aihepiiriin liittyviä tilastoja ja tutkimusta omassa toiminnassaan.
Lisätietoja:
Osallistumismaksu: 30
Täysihoito: Hintaan sisältyy kahvi kurssipaikassa. Lounas omalla kustannuksella. Kukin hankkii majoituksen itse.
Tiedustelut kustannuksista: KRS Seurakuntapalvelut, seurakuntapalvelut@sana.fi, 020 768 1650
Tiedustelut sisältö: Lea Kujanpää lea.kujanpaa@sana.fi,   0400 721 312  Satu Salo satu.salo@sana.fi, 040 553 7652
Linkki kotisivulle: https://www.kansanraamattuseura.fi/koulutus
Toteuttaja: Kansan Raamattuseura