Veisukaruselli

Veisut ja musiikin pedagogiset toimintatavat pyörähtävät vauhtiin Veisukarusellissa! Koulutuksessa lauletaan ja soitetaan yhdessä Nuoren seurakunnan veisukirja 2025 lauluja.

Rippikoulu- ja isostoiminta innostavat ja haastavat pohtimaan, miten uusiin biiseihin tutustutaan erilaisten ryhmien kanssa.

Koulutustyyppi: Kirkon täydentävä koulutus, Vapaan sivistystyön koulutustarjonta
Tehtäväalue: Jumalanpalveluselämä ja julistus, Kasvatus, Musiikki
Kohderyhmä: Kanttorit, Papit, Nuorisotyönohjaajat
Aika ja paikka: 25.-27.3.2025, Kirkon tutkimus ja koulutus, Järvenpää
Ilmoittautuminen viimeistään: 14.2.2025
Osaamistavoitteet: Osallistuja

• osaa käyttää uusia ja entuudestaan tuttuja nuorten veisuja aiempaa monipuolisemmin työssään.
  • tunnistaa basson, lyömäsoitinten, ukulelen ja kosketinsoitinten soittamisen perusteita.
  • tuntee erilaisia pedagogisia lähestymistapoja nuorten musiikkitoiminnassa erityisesti rippikoulun näkökulmasta
Lisätietoja: Kouluttajina Riikka Jäntti ja Anna Pulli-Huomo sekä vierailevat bändisoitinten asiantuntijat. Koulutuksessa perehdytään veisukirjan lauluihin soittaen, laulaen, liikkuen, kuunnellen ja musiikkitoimintaa ohjaten. Koulutus sisältää käytännön harjoittelua ja työpajoja yhdessä työskennellen. Koulutus sisältää ennen koulutusjaksoa palautettavan ennakkotehtävän ja 3 lähiopetuspäivää. Koulutukseen osallistujalta odotetaan musiikin perustaitojen hallintaa.
Täysihoito: 255 €/1hh. Oikeus muutoksiin pidätetään.
Kustannusten lisätiedot: Hinnat eriteltyinä: ohjelman sisältämät ateriat 69 €, majoitus (sis. aamu- ja iltapalan) 186 €/1hh.
Tiedustelut kustannuksista: koulutukset@step.fi
Tiedustelut sisältö: Riikka Jäntti, riikka.jantti@step.fi, 044 5133 232 tai Anna Pulli-Huomo, anna.pulli-huomo@evl.fi, 050 3479 398
Linkki kotisivulle: https://seurakunnille.step.fi/
Toteuttaja: STEP-koulutus