Elämäni kuntoon 2024 -kuntokurssi

​​Elämäni kuntoon -kurssi panostaa työkykyyn, elämänhallintaan, fyysiseen ja psyykkiseen jaksamiseen ja hengellisyyden hoitoon. Se on kuntoremonttityyppinen, kokonaisen vuoden kestävä panostus kirkon työntekijän omaan kaikinpuoliseen jaksamiseen ja itsehoitoon.

Koulutustyyppi: Kirkon ajankohtaiskoulutus
Tehtäväalue: Työsuojelu ja -hyvinvointi
Kohderyhmä: Hautaustoimen- ja puutarhatyöntekijät, Diakonit ja diakonissat, Hallinnon ja talouden työntekijät, Kanttorit, Keittiötoimen työntekijät, Kiinteistötoimen työntekijät, Kirkkoherranviraston työntekijät, Kirkonpalvelustyö (suntiot ja vahtimestarit), Lastenohjaajat, Lähetyksen ja kv. työn ohjaajat, Nuorisotyönohjaajat, Papit, Perheneuvojat, Varhaiskasvatuksen ohjaajat, Muut
Aika ja paikka: Aloitusjakso 23.-27.9.2024 sekä seurantajaksot 6.-7.2.2025 ja 4.-5.9.2025, Haapaniemen hiippakuntakartano ja Urheiluopisto, Kuortane.
Ilmoittautumisen lisätiedot: Ilmoittautuminen avautuu 16.1.2024 klo 9 alkaen.
Osaamistavoitteet: ​Osallistuja– osaa ylläpitää ja vahvistaa työn ja oman henkilökohtaisen elämän fyysistä ja henkistä jaksamista,
– jäsentää arjen hyvinvoinnin edistämiseksi tarvittavat tavoitteet ja teot
Lisätietoja: ​Kohderyhmä: Kaikkien seurakuntien työntekijät, jotka haluavat pitää huolta itsestään, työkyvystään, vahvistaa työkykyään ja elämän mielekkyyttä yleensä.
Osallistumismaksu: Ei erillistä osallistumismaksua.
Täysihoito: aloitusjakso 600 e, seurantajaksot 300 e/jakso
Tiedustelut kustannuksista: paivi.heikkila@evl.fi