Harjoittelunohjaajien koulutus

​​Kirkon tutkimus ja koulutus järjestää yhteistyössä Helsingin yliopiston ja Sibelius-Akatemian kanssa harjoittelunohjaajakoulutuksen papeille ja kanttoreille. Koulutus on välttämätön uusille harjoittelunohjaajille. Koulutus järjestetään verkossa.

Koulutustyyppi: Kirkon täydentävä koulutus, Verkkototeutus
Tehtäväalue: Työnohjaus, konsultointi, ohjaus
Kohderyhmä: Papit, Kanttorit
Aika ja paikka: 20.-21.11.2024 verkkokoulutus
Ilmoittautuminen viimeistään: 20.9.2024
Ilmoittautumisen lisätiedot: Ilmoittautumisaikaa jatkettu.
Osaamistavoitteet: ​Osallistuja- tuntee tutkintojen sekä työelämäjakson/harjoittelun tavoitteet ja keskeiset sisällöt,
– osaa suunnitella papin/kanttorin työhön perehdyttävän monipuolisen työelämäjakson seurakunnassa yhteistyössä opiskelijan ja työyhteisön kanssa ja
– osaa rakentaa opiskelijan asiantuntijuuden kehittymistä ja ammatillista kasvua tukevan ohjaussuhteen ja antaa palautetta sekä tehdä arvioinnin.

Lisätietoja: ​​Koulutukseen sisältyy etukäteistehtävä.Koulutuksen suorittaminen ja todistuksen saaminen edellyttävät osallistumista kaikkeen työskentelyyn.

Tiedustelut kustannuksista: koulutuskeskus@evl.fi
Tiedustelut sisältö: Eeva Salo-Kopperi, eeva.salo-kopperi@evl.fi, p. 0400 844 828
Toteuttaja: Kirkon tutkimus ja koulutus
Yhteistyökumppanit: Helsingin yliopisto, Taideyliopiston Sibelius-Akatemia