Henkimaailman kohtaaminen seurakuntatyössä

​Miten kohdata sielunhoidollisesti ihminen, joka on kokenut outoja ilmiöitä? Miten seurakunnissa kohdataan näitä tilanteita ja käsiteellään niihin liittyviä kysymyksiä? Koulutuksessa pohditaan erilaisia henkimaailmaan liittyviä ilmiöitä ja niitä kokeneiden ihmisten kohtaamisen tapoja.

Koulutustyyppi: Kirkon täydentävä koulutus
Tehtäväalue: Spiritualiteetti, Sielunhoito
Kohderyhmä: Papit, Nuorisotyönohjaajat, Muut
Aika ja paikka: 24.9.2024 Helsinki
Ilmoittautuminen viimeistään: 3.9.2024
Sähköposti-ilmoittautuminen: seurakuntapalvelut@sana.fi
Osaamistavoitteet: Osallistuja tuntee erilaisia toimintatapoja henkimaailmaan liittyvien kysymysten käsittelyssä. Hän osaa hyödyntää monipuolisesti kristillisen kirkon perinnettä ja vahvistaa seurakuntaa elämään rohkeasti kristittynä myös outoja ilmiöitä kohdattaessa
Lisätietoja: ​Sisältöjä ovat mm. varhaisten kristittyjen käytännöt, kristillinen traditio, kehittyvien kirkkojen näkökulma, tavat kohdata henkimaailma nyky-Suomen evankelis-luterilaisessa kirkossa.
Osallistumismaksu: 75
Täysihoito: Hintaan sisältyy kahvi kurssipaikassa.
Kustannusten lisätiedot: Lounas omalla kustannuksella.
Tiedustelut kustannuksista: seurakuntapalvelut@sana.fi
Tiedustelut sisältö: Lea Kujanpää lea.kujanpaa@sana.fi, 0400 721 312 TT Eero Junkkaala eero.junkkaala@sro.fi, 050 583 6047
Linkki kotisivulle: https://www.kansanraamattuseura.fi
Toteuttaja: Kansan Raamattuseura