Kestävä tulevaisuus ja katsomuskasvatus

​Katsomuskasvatuksella tuetaan lasten myönteistä suhtautumista tulevaisuuteen. Millä tavoin vahvistamme moninäkökulmaisuutta ja myötätuntoista suhtautumista toisiamme ja kaikkea elämää kohtaan? Miten voimme rakentaa toivoa ylläpitäviä tulevaisuuskuvia? Miten kuljemme tutkien, kokeillen ja seikkaillen kohti kestävää tulevaisuutta?

Tehtäväalue: Kasvatus, Kestävä kehitys ja ympäristö
Lisätietoja: ​Koulutuksessa perehdytään kestävän tulevaisuuden tavoitteisiin ja niiden huomioimiseen katsomuskasvatuksessa. Koulutuksen sisällöt sopivat niin seurakunnan kuin kunnankin varhaiskasvatukseen. Koulutus sopii tilattavaksi myös katsomuskasvatuksen yhteistyötä vahvistavaksi koulutukseksi kunnan ja seurakunnan työntekijöille yhdessä. Koulutus voidaan toteuttaa myös verkkokoulutuksena.
Tiedustelut kustannuksista: Päivi Aumala, paivi.aumala@step.fi, 040 1581345
Tiedustelut sisältö: Päivi Aumala, paivi.aumala@step.fi, 040 1581345