Kiinteistöjen laadukas ylläpito

Koulutuksessa tutustut kiinteistöjen ylläpitoon liittyviin teknisiin välineisiin ja miten eri tavoin kiinteistöjen ylläpidon laatua voidaan parantaa, samalla aikaansaaden säästöjä. Koulutus edistää osallistujien välistä verkostoitumista ja tiedon jakamista kiinteistöasioissa.

Koulutustyyppi: Kirkon ajankohtaiskoulutus, Vapaan sivistystyön koulutustarjonta
Tehtäväalue: Kestävä kehitys ja ympäristö, Hallinto ja talous
Kohderyhmä: Hallinnon ja talouden työntekijät, Kiinteistötoimen työntekijät
Aika ja paikka: 3.-4.10.2024, Hotelli Verso, Jyväskylä
Ilmoittautuminen viimeistään: 6.9.2024
Osaamistavoitteet: ​Osallistuja

• perehtyy erilaisiin kiinteistöjen ylläpidon teknisiin välineisiin ja niiden käyttötarkoituksiin.
  • ymmärtää kiinteistöjen ylläpitoa ohjaavaa lainsäädäntöä.
Lisätietoja: ​Koulutus on suunnattu talousvastaaville, kiinteistöpäälliköille ja muille kiinteistöistä vastaaville työntekijöille.
Osallistumismaksu: 335 € / 360 €
Täysihoito: Osallistumismaksu sisältää ohjelman mukaiset ruokailut. Osallistuja vastaa itse majoituksestaan.
Kustannusten lisätiedot: 335 €/Kirkkopalvelujen jäsenseurakuntien ja -järjestöjen edustajat, 360 €/muut. Osallistumismaksu sisältää ohjelman mukaiset ruokailut. Osallistuja vastaa itse majoituksestaan. Hotelli Versosta on varattu koulutukselle huonekiintiö.
Tiedustelut kustannuksista: sami.lahtiluoma@kirkkopalvelut.fi, 040 592 2197
Tiedustelut sisältö: sami.lahtiluoma@kirkkopalvelut.fi, 040 592 2197