Kirkon työnohjaajien verkostopäivät

Verkostotapaaminen

Merkityksen mieli ja kieli – Millaisia ulottuvuuksia taide tarjoaa työnohjaukselle

Taide avaa teitä työn ja muun elämän merkityksellisyyden näkemiseen. Taiteen kautta päästään niillekin tasoille, joita järki ei yksi tavoita. Verkostopäivillä paneudutaan siihen, millaisia ulottuvuuksia taide tarjoaa työnohjaukselle.

Tehtäväalue: Työnohjaus, konsultointi, ohjaus
Kohderyhmä: Diakonit ja diakonissat, Kanttorit, Lastenohjaajat, Nuorisotyönohjaajat, Papit, Perheneuvojat, Varhaiskasvatuksen ohjaajat, Viestintätehtävissä toimivat, Muut
Aika ja paikka: 6.-8.5.2024, Hotel Sveitsi, Hyvinkää
Ilmoittautuminen viimeistään: 31.1.2024
Sähköposti-ilmoittautuminen: ilmo.espoo@evl.fi
Ilmoittautumisen lisätiedot: Ilmoittautumistiedot: Nimi, työtehtävä, sähköpostiosoite, ruoka-ainetiedot. Majoittuminen kyllä/ei, oma huone/kenen kanssa majoitut
Lisätietoja: ​​Verkostopäivät on tarkoitettu vain kirkon työnohjaajille.

Päivät järjestetään Hotel Sveitsissä, Hyvinkäällä.

Verkostopäiviin voi osallistua majoittumatta, siinä tapauksessa osallistuja maksaa vain osallistumismaksun, joka kattaa ohjelman lisäksi lounaat, illalliset ja kokoustarjoilut.

Kieli: Suomi Ruotsi
Osallistumismaksu: Osallistumismaksun suuruus tarkentuu, kun osallistujamäärä on selvillä
Täysihoito: Aamiainen sisältyy majoituksen hintaan ja muut ateriat sekä kokoustarjoilut osallistumismaksuun. Majoitus 1 hh 254–264 € tai 2 hh 284–294 €.
Muut kustannukset: Matkakulut ja päivärahat
Tiedustelut kustannuksista: timo-matti.haapiainen@evl.fi