Kirkon Ulkomaanavun ajankohtaisviikonloppu

​​​Ajankohtaisviikonlopussa päivität tietosi Kirkon Ulkomaanavun toiminnasta seurakuntien kansainvälisen diakonian toteuttajana. Saat käyttöösi seurakunnan toimintaan sopivia valmiita toimintamalleja ja materiaaleja. Päivä vahvistaa kansainvälisen diakonian osaamista.

Koulutustyyppi: Kirkon ajankohtaiskoulutus
Tehtäväalue: Diakonia ja yhteiskunta, Kansainvälisyys, monikulttuurisuus ja lähetys
Kohderyhmä: Diakonit ja diakonissat, Nuorisotyönohjaajat, Papit, Lähetyksen ja kv. työn ohjaajat, Opiskelijat
Aika ja paikka: 20.9.2024 klo 13 – 21.9. klo 13. AitO-keskus, Kirjoniementie 15, 33680 Tampere
Ilmoittautuminen viimeistään: 6.9.2024
Ilmoittautumisen lisätiedot: Osallistujakiintiö päivää kohden on 50 henkilöä. Yöpyvien osallistujien maksimimäärä on 30 henkilöä 2 hengen huoneissa.
Osaamistavoitteet: ​Osallistuja tuntee Kirkon Ulkomaanavun toimintaa maailmalla ja Suomessa. Osallistuja osaa hyödyntää KUA:n materiaaleja monipuolisesti seurakunnan kansainvälisen diakonian toteuttamisessa.
Lisätietoja: ​Ajankohtaisviikonloppu rakentuu teeman mukaisesti KUA:n asiantuntijoiden alustuksista, seurakunnan käyttöön tuotettujen materiaalien esittelystä ja kokeilemisesta sekä KUA:n työn ajankohtaisista tietoiskuista. Viikonlopun toteutukseen sisältyy enemmän ryhmätöitä ja reflektointia sekä hartausmateriaaleihin tutustumista ja hyödyntämistä. Päivän ohjelma julkaistaan KUA:n verkkosivuilla n. 1 kk ennen koulutuksen ajankohtaa.
Osallistumismaksu: 15€ kaikilta osallistujilta riippumatta siitä osallistuuko koko ajalle vai vain osaan osuudesta
Täysihoito: Sisältää perjantaina iltapäiväkahvin, päivällisen ja iltapala sekä lauantaina aamupalan ja lounaan. Majoitus 2hh.
Tiedustelut kustannuksista: Juhana Malme, juhana.malme@kua.fi, 050 477 90 93
Tiedustelut sisältö: Juhana Malme, juhana.malme@kua.fi, 050 477 90 93