Kouluikäisten polulla

Polku-malli rakentuu yhdessä! Meillä on jo paljon seurakunnissa kokeiltuja tapoja ja toimintamalleja. Tule mukaan tutustumaan näihin toimintamalleihin 6–14-vuotiaiden näkökulmasta (Seikkailu-, Rohkeus- ja Vapaus-ikäkaudet) ja soveltamaan niitä oman seurakuntasi ja työsi tarpeisiin yhdessä jakaen.

Koulutustyyppi: Kirkon täydentävä koulutus
Tehtäväalue: Kasvatus
Kohderyhmä: Lastenohjaajat, Nuorisotyönohjaajat, Varhaiskasvatuksen ohjaajat
Aika ja paikka: 3.-4.4.2024 STEP-koulutus, Ruoholahti, Helsinki
Ilmoittautuminen viimeistään: 4.3.2024
Osaamistavoitteet: ​Osallistuja

• osaa soveltaa työssään Polku-kokonaissuunnitelmaa
  • tuntee erilaisia tapoja ja menetelmiä toteuttaa Polku-toimintamallia erityisesti 6-14-vuotiaiden osalta.

Lisätietoja: ​Polku-toimintamallin avulla tarkastellaan seurakuntaa seurakuntalaisen näkökulmasta, tässä koulutuksessa erityisesti 6-14 vuotiaiden näkökulmasta. Minkälainen on seurakunta, joka on heille luonteva, tärkeä osa elämää ja kristittynä kasvamista? Miten he voivat olla mukana rakentamassa yhteisöä seurakuntaan? Seurakunnan toiminnan kehittämisen lisäksi on tärkeää luoda valmiuksia kotiin ja verkkoon ulottuvan seurakunnan rakentamiseen ja vanhemmuuden tukemiseen sekä rakentaa jumalanpalveluselämää ja vahvistaa yhteistyöverkostoa. 2 lähiopiskelupäivää.
Täysihoito: Osallistuja vastaa itse majoituksesta ja aterioista.
Tiedustelut kustannuksista: koulutukset@step.fi
Tiedustelut sisältö: Aino-Elina Kilpeläinen, aino-elina.kilpelainen@step.fi 044 357 9916  tai Anna Kärri, anna.karri@step.fi, 044 792 2389
Linkki kotisivulle: https://step.fi/
Toteuttaja: STEP-koulutus