Lähde liikkeelle

​​​​Koulutus kokonaisvaltaisesta lähetystyöstä, kehitysyhteistyöstä ja globaalista kirkosta kiinnostuneille. Koulutus vahvistaa seurakunnan työntekijöiden ja vapaaehtoisten osaamista lähetystyön saralla. Koulutuksen jälkeen on mahdollista hakea ulkomaan harjoittelujaksolle (n. 2-4 kk) Felm Volunteer-tehtäviin.

Koulutustyyppi: Kirkon täydentävä koulutus
Tehtäväalue: Kansainvälisyys, monikulttuurisuus ja lähetys
Kohderyhmä: Diakonit ja diakonissat, Nuorisotyönohjaajat, Lähetyksen ja kv. työn ohjaajat, Opiskelijat, Papit, Muut
Aika ja paikka: 6.-8.9.2024, 25.–27.10.2024, 15.– 17.11.2024 Koulutusviikonloput järjestetään Tampereella. Paikka tarkentuu myöhemmin.
Ilmoittautuminen viimeistään: 18.8.2024
Ilmoittautumisen lisätiedot: lahdeliikkeelle@suomenlahetysseura.fi
Osaamistavoitteet:
Osallistuja

• tietää kokonaisvaltaisen lähetystyön teemoja, kysymyksiä ja haasteita.
  • osaa kohdata muiden uskontojen edustajia ja monenlaista kristillisyyttä.
  • ymmärtää kontekstuaalisuuden merkityksen, kokonaisvaltaisen lähetystyön raamatullisia ja teologisia perusteita.
Lisätietoja: ​​​Koulutus koostuu kolmesta koulutusviikonlopusta Tampereen tuomiokirkkoseurakunnan ja/tai Harjun seurakunnan tiloissa. Lisäksi koulutukseen kuuluu itsenäistä opiskelua.
Osallistumismaksu: 150e (opiskelijat, eläkeläiset, työttömät) /200 e (työssäkäyvät) Oikeus muutoksiin pidätetään
Täysihoito: Kurssimaksu ei sisällä täysihoitoa. Hinta sisältää kurssimateriaalin, lounaan ja kahvin jokaisena kokonaisena kurssipäivänä.
Muut kustannukset: Majoituskustannukset, sekä aamu- ja iltapalat, mikäli yövyt paikkakunnalla. Majoitus varataan itse.
Tiedustelut kustannuksista: lahdeliikkeelle@suomenlahetysseura.fi
Tiedustelut sisältö: lahdeliikkeelle@suomenlahetysseura.fi
Linkki kotisivulle: https://felm.suomenlahetysseura.fi/
Aineistoa: https://felm.suomenlahetysseura.fi/osallistu/koulutukset/lahde-liikkeelle/