Lähde liikkeelle

Koulutus peruutettu.
​​​Koulutus kokonaisvaltaisesta lähetystyöstä, kehitysyhteistyöstä ja globaalista kirkosta kiinnostuneille. Koulutus vahvistaa seurakunnan työntekijöiden ja vapaaehtoisten osaamista lähetystyön saralla. Koulutuksen jälkeen on mahdollista hakea ulkomaan harjoittelujaksolle (n. 2-4 kk) Felm Volunteer-tehtäviin.

Koulutustyyppi: Vapaan sivistystyön koulutustarjonta
Tehtäväalue: Kansainvälisyys, monikulttuurisuus ja lähetys
Kohderyhmä: Diakonit ja diakonissat, Lähetyksen ja kv. työn ohjaajat, Papit, Opiskelijat, Nuorisotyönohjaajat, Muut
Aika ja paikka: 19.-21.1.2024 STEP-koulutus, Lapua, 8.-10.3.2024 STEP-koulutus, Lapua 12.-14.4. 2024 Kaaranmännikön leirikeskus, Lapua
Ilmoittautumisen lisätiedot: Koulutus peruutettu.
Osaamistavoitteet:
​Osallistuja:

• tietää kokonaisvaltaisen lähetystyön teemoja, kysymyksiä ja haasteita.
  • osaa kohdata muiden uskontojen edustajia ja monenlaista kristillisyyttä.
  • ymmärtää kontekstuaalisuuden merkityksen, kokonaisvaltaisen lähetystyön raamatullisia ja teologisia perusteita.

Lisätietoja: ​Koulutus koostuu kahdesta koulutusviikonlopusta STEP-koulutuksessa Lapualla ja leiriviikonlopusta Lapuan tuomiokirkkoseurakunnan Kaaranmännikön leirikeskuksessa. Lisäksi koulutukseen kuuluu itsenäistä opiskelua.
Osallistumismaksu: 150e (opiskelijat, eläkeläiset, työttömät) /200 e (työssäkäyvät). Oikeudet muutoksiin pidätetään.
Täysihoito: Kurssimaksu ei sisällä täysihoitoa. Hinta sisältää kurssimateriaalin, lounaan ja kahvin jokaisena kokonaisena kurssipäivänä sekä leiriviikonlopun majoituksineen ja aterioineen Kaaranmännikön leirikeskuksessa. Oikeudet muutoksiin pidätetään.
Muut kustannukset: Majoituskustannukset, sekä aamu- ja iltapalat, mikäli yövyt STEP-koulutuksessa
Kustannusten lisätiedot: STEP-koulutuksessa on mahdollista yöpyä, mutta majoitus maksetaan erikseen. Majoituksen hintaa voi tiedustella suoraan STEP-koulutuksesta: myynti@step.fi
Tiedustelut kustannuksista: lahdeliikkeelle@suomenlahetysseura.fi
Tiedustelut sisältö: lahdeliikkeelle@suomenlahetysseura.fi