Länsi- ja Pohjois-Suomen kasvatuksen kehittämispäivät

​Tule kehittämään ammatillista osaamistasi toisten kasvatuksen ammattilaisten kanssa! Kasvatuksen kehittämispäivät kokoavat yhteen eri ikäkausien parissa työskenteleviä seurakuntien kasvatuksen ammattilaisia. Osallistujat syventyvät alustusten avulla työalan ajankohtaisiin teemoihin ja vievät niitä käytäntöön yhdessä työskennellen ja kokemuksia jakaen.

Koulutustyyppi: Kirkon ajankohtaiskoulutus, Vapaan sivistystyön koulutustarjonta
Tehtäväalue: Kasvatus
Kohderyhmä: Lastenohjaajat, Nuorisotyönohjaajat, Papit, Varhaiskasvatuksen ohjaajat
Aika ja paikka: 20.-21.2.2024 STEP-koulutus, Lapua
Ilmoittautuminen viimeistään: 19.1.2024
Osaamistavoitteet: ​Osallistuja

• osaa jäsentää kasvatustyöhön vaikuttavia ajankohtaisia teemoja
  • osaa hyödyntää uusia ideoita ja työtapoja omassa työssään.
Lisätietoja: ​Alueellisissa kehittämispäivissä paneudutaan kasvatuksen ajankohtaisiin kysymyksiin yhdessä. Tämän lisäksi löydät tapoja kehittää ja uudistaa lasten, kouluikäisten ja nuorten kanssa tehtävää työtä omassa seurakunnassasi.
Kehittämispäivät tarjoavat työntekijälle mahdollisuuden vertaisoppimiseen, jakamiseen ja oman ammatti-identiteetin vahvistamiseen. Kehittämispäivät on tarkoitettu kaikille seurakuntien kasvatuksen työntekijöille. Kaksi lähiopetuspäivää.
Täysihoito: Ohjelman mukaiset ateriat 44 €. Osallistuja vastaa itse majoituksesta. Oikeus muutoksiin pidätetään.
Tiedustelut kustannuksista: koulutukset@step.fi
Tiedustelut sisältö: Anna Kärri, anna.karri@step.fi, 0447922389