Lasten virsi

​​Miltä kuulostavat uudet Lasten virret? Lasten virsi -koulutus on vuorovaikutusta, musiikkia, liikettä ja leikkiä. Koulutuksessa opitaan tuntemaan Lasten virsi -kirjan lauluja erityisesti varhaisiän musiikkikasvatuksen pedagogisia menetelmiä hyödyntäen. Tule innostumaan lauluista ja Lasten virren virikemateriaaleista!

Koulutustyyppi: Kirkon täydentävä koulutus
Tehtäväalue: Kasvatus, Jumalanpalveluselämä ja julistus, Musiikki
Kohderyhmä: Kanttorit, Lastenohjaajat, Papit, Nuorisotyönohjaajat, Varhaiskasvatuksen ohjaajat
Aika ja paikka: 10.-12.4.2024 STEP-koulutus, Järvenpää
Ilmoittautuminen viimeistään: 8.3.2024
Osaamistavoitteet: Osallistuja

• tuntee seurakunnan varhaiskasvatusta tukevaa musiikkia ja erityisesti uuden Lasten virsi -materiaalin
  • osaa käyttää uusia ja entuudestaan tuttuja lauluja entistä monipuolisemmin työssään.

Lisätietoja: ​​Koulutuksessa käytetään Lasten virsi -kirjan uusien laulujen lisäksi myös Lasten virsi -virikemateriaalia (Soita Lasten virsi -kirja, Lasten virsi -äänite ja Leiki Lasten virsi -kirja). Kolme lähiopetuspäivää ja orientoiva tehtävä.
Täysihoito: 223 €/1hh tai 188 €/2hh. Oikeus muutoksiin pidätetään.
Tiedustelut kustannuksista: koulutukset@step.fi
Tiedustelut sisältö: Riikka Jäntti riikka.jantti@step.fi Puh. 044 513 3232