Mitä luonto tekee pyhiinvaeltajalle? Luontolähtöisten menetelmät – verkostotapaaminen

Verkostotapaaminen

Tervetuloa luontolähtöisten menetelmien verkostotapaamiseen! Tapaamiseen ovat tervetulleita kaikki luontolähtöisistä menetelmistä kiinnostuneet ja niitä käyttävät seurakuntien ja järjestöjen työntekijät. Tapaamisen sisältönä on jakaa kokemuksia, hyviä ideoita ja käytäntöjä. Samalla pääsemme itse kokemaan ja kokeilemaan luontolähtöisiä menetelmiä käytännössä Evon kauniissa kangasmetsässä.
Vuoden 2024 verkostotapaamisen erityisteemana on pyhiinvaellus luontoympäristössä. Teemasta alustaa Turun pyhiinvaelluskeskuksen päällikkö Annastiina Papinaho.

Tehtäväalue: Diakonia ja yhteiskunta, Kestävä kehitys ja ympäristö, Spiritualiteetti
Kohderyhmä: Diakonit ja diakonissat, Nuorisotyönohjaajat, Papit, Varhaiskasvatuksen ohjaajat
Aika ja paikka: 7.5.2024 Evon retkeilyalue, Hämeenlinna
Ilmoittautuminen viimeistään: 29.4.2024
Lisätietoja: ​Vietämme päivän ulkona. Sateen sattuessa käytössämme on tilava katos. Päivään sisältyy pieni pyhiinvaellus, virittäviä puheenvuoroja, keskusteluja pienemmissä ryhmissä ja koko ryhmällä, lämmin lounas ja kahvit. Järjestämme kimppakyytejä Tampereelta ja Hämeenlinnasta.
Lämpimästi tervetuloa!
Titi Gävert / Kirkkohallitus, Jari Visto / Step-koulutus, Tuomo Salovuori / Sininauhaliitto
Osallistumismaksu: 25€
Täysihoito: Ei majoitusta
Muut kustannukset: Matkakulut tarpeen mukaan. Tarjolla kuljetus kimppakyydeillä Tampereelta ja Hämeenlinnan asemalta.
Tiedustelut kustannuksista: Titi Gävert, titi.gavert@evl.fi
Tiedustelut sisältö: Titi Gävert, titi.gavert@evl.fi