Osallisena kirkon uskosta ja tehtävästä -orientoitumiskoulutus

​​Orientoitumiskoulutukseen voivat osallistua kaikki Oulun hiippakunnan seurakuntien ja seurakuntayhtymien uudet työntekijät (alle vuotta työssä olleet). ​Valmennuksen tavoitteena on tukea kirkon työssä aloittavaa työntekijää. Vihkimystä hakevien edellytykset tarkistetaan valmennukseen hakeutumisen yhteydessä.

Koulutustyyppi: Kirkon täydentävä koulutus
Tehtäväalue: Työelämätaidot, Spiritualiteetti, Muu
Kohderyhmä: Uudet työntekijät
Aika ja paikka: 16.-18.9.2024, Tuomiokapitulin tallikappeli, Hallituskatu 3, Oulu. (Jos osallistujia >20, Jos osallistujia yli 20 niin paikkana Sofia seurakuntakeskus, Isokatu 17)
Ilmoittautuminen viimeistään: 31.5.2024
Ilmoittautumisen lisätiedot: Ilmoittautuminen Oulun hiippakunnan kalenterimerkinnän kautta. Kalenterissa viimeisin ajankohtainen tieto koulutuksesta.
Osaamistavoitteet: ​Osallistuja•tuntee kirkon ammattien moninaisuutta ja yhteisen työn merkitystä•jäsentää tehtävänsä kirkon ja seurakuntatyön kokonaisuuteen muuttuvassa toimintaympäristössä•näkee hengellisyyden voimavarana

Osallistumismaksu: Majoitus (2hh) ja puolihoito (1 ruokailu maksetaan kirkon yhteisistä varoista. Matkakustannukset tulevat seurakunnan maksettavaksi.
Täysihoito: Majoitus (2hh) ja puolihoito (1 ruokailu maksetaan kirkon yhteisistä varoista. Matkakustannukset tulevat seurakunnan maksettavaksi.
Tiedustelut kustannuksista: mirva.kuikka@evl.fi
Tiedustelut sisältö: mirva.kuikka@evl.fi