Polun edistäjät -verkostotapaaminen

Verkostotapaaminen

​​Millä poluilla mennään nyt? Tule syventämään Polku- ja Millenniaalien Polut -tuntemustasi, inspiroitumaan muiden kokeiluista ja löytämään uutta omaan seurakuntaasi. Kuulemme Polku- ja Millenniaalien Polut -toimintamallien uusimmista materiaaleista ja sisällöistä. Verkostotapaaminen on yhteisen kehittämisen ja jakamisen foorumi.

Tehtäväalue: Johtaminen, Jumalanpalveluselämä ja julistus, Kansainvälisyys, monikulttuurisuus ja lähetys, Kasvatus, Kestävä kehitys ja ympäristö, Vapaaehtoistoiminta, Verkko-osaaminen, vuorovaikutus ja viestintä
Kohderyhmä: Johtajat / lähijohtajat, Lähetyksen ja kv. työn ohjaajat, Nuorisotyönohjaajat, Papit, Varhaiskasvatuksen ohjaajat, Viestintätehtävissä toimivat
Aika ja paikka: 16.-17.4.2024, Kirkon talo, Eteläranta 8, Helsinki
Ilmoittautuminen viimeistään: 15.3.2024
Osallistumismaksu: 150 €
Täysihoito: Osallistumismaksu sisältää ohjelman mukaiset ruokailut. Osallistuja vastaa itse muista aterioista ja majoituksesta. Oikeus muutoksiin pidätetään.
Tiedustelut kustannuksista: koulutukset@step.fi
Tiedustelut sisältö: Satu Reinikainen, satu.renikainen@step.fi, 040 701 9713