Raamatun ja kirkkovuoden aarteet lasten polulla

​Millaisia aarteita löydämme vauvojen, leikki-ikäisten tai pienten koululaisten kanssa Raamatusta ja kirkkovuodesta? Miten ne elävät mukana seurakunnan toiminnassa ja kulkevat myös lapsen ja perheen kotiarkeen? Koulutuksessa keskitytään Polku-toimintamallin kolmeen ensimmäiseen ikäkauteen (0-8 v).

Tehtäväalue: Jumalanpalveluselämä ja julistus, Kasvatus, Raamatun tulkinta ja käyttö
Lisätietoja: ​Koulutuksen sisältöjä voivat olla esim.

• Kirkkovuoden juhlat lapsen ja perheen näkökulmasta ja osana heidän elämäänsä
  • Raamatun keskeisiä kertomuksia Polun ikäkausien teemoista (Lahja, Ilo ja Seikkailu) erilaisin tavoin toteutettuina kokonaisuuksina
  • Lapsi- ja perhelähtöisen jumalanpalveluselämän kytkeytyminen Polku-toimintamalliin.

Tiedustelut kustannuksista: Satu Reinikainen, satu.reinikainen@step.fi, 040 7019713
Tiedustelut sisältö: Satu Reinikainen, satu.reinikainen@step.fi, 040 7019713
Linkki kotisivulle: https://step.fi/