Retriitinohjaajien ja hengellisten ohjaajien tapaaminen/Hiljaisuuden päivä

Verkostotapaaminen

Viikonloppuun kutustaan erityisesti hiippakunnan alueen retriitinohjaajia ja hengellisiä ohjaajia. Sunnuntai on avoin hiljaisuuden päivä myös kaikille muille spiritualiteetin vahvistamisesta kiinnostuneille. Tapaamisessa annetaan tilaa oman spiritualiteetin vahvistamiseen sekä virikkeitä ohjaajana toimimiseen. Päivien aikana eletään osin retriitinomaisessa hiljaisuudessa, ohjatuin harjoittein sekä vuorovaikutuksellisin yhteisin työskentelyin.

Tehtäväalue: Spiritualiteetti
Kohderyhmä: Diakonit ja diakonissat, Kanttorit, Lastenohjaajat, Lähetyksen ja kv. työn ohjaajat, Nuorisotyönohjaajat, Papit, Perheneuvojat, Varhaiskasvatuksen ohjaajat, Viestintätehtävissä toimivat, Muut
Aika ja paikka: 20.-22.9.2024 Rytkyn leirikeskus, Rytkynrannantie 16, 70800 Kuopio
Ilmoittautuminen viimeistään: 10.9.2024
Lisätietoja: ​Tapaaminen (pe-la) on tarkoitettu retriitinohjaaja- ja/tai hengellisen ohjauksen koulutuksen käyneille. Sunnuntain Hiljaisuuden päivä on avoin myös kaikille muille spiritualiteetin vahvistamisesta kiinnostuneille.
Tapaamisen järjestävät Kuopion hiippakunta ja Kuopion seurakuntayhtymän Hengellisen elämän vahvistamisen ja retriittityön (HELVA) työryhmä. Kokonaisuudessa kouluttajana toimii jumalanpalveluselämän ja spiritualiteetin kouluttaja, pappi, TM Henri Järvinen, Kirkon koulutuskeskus.
Tarkempia lisätietoja myöhemmin.
Osallistumismaksu: 50 €/yö, jos maksajana työnantaja; 30 €/yö omakustannehinta, jos maksat osallistumisesi itse. Osallistumismaksut sisältävät täysihoidon omin liinavaattein ilman omaa kylpyhuonetta.
Täysihoito: sisältyy osanottomaksuun
Tiedustelut kustannuksista: Marjaana Hartikainen, marjaana.hartikainen@evl.fi, 044 7050606
Tiedustelut sisältö: Anna Väätäinen, anna.vaatainen@evl.fi, 044 7050 612
Linkki kotisivulle: https://www.kuopionhiippakunta.fi/