Suntion erätauko – kirkonpalvelustyö 2030-luvulla

​​Koulutuksessa löydät virikkeitä suntion työhön tutustumalla seuraaviin teemoihin ja uusiin työtapoihin:

• Erätauko ja kirkon palvelustyö 2030-luvulla
  • Mitä hybridityö on suntion työn kannalta (työn moninaistuminen, uudenlaisten työtapojen haltuunotto) – koulutuksessa Case-esimerkkejä jo toimivista uudenlaisista työtavoista.
  • Suntio tekee työtä Pyhän äärellä.
  • Minkälaisena kirkko nähdään 2030-luvulla ja mitä se tarkoittaa kirkon työntekijälle: millä tavalla "vahvistun työssäni"?

Koulutus on Helsingin hiippakunnan järjestämä ja siihen voi osallistua kaikista hiippakunnista.

Koulutustyyppi: Kirkon täydentävä koulutus
Tehtäväalue: Kirkonpalvelustyö
Kohderyhmä: Kirkonpalvelustyö (suntiot ja vahtimestarit)
Aika ja paikka: 23.-25.9.2024
Ilmoittautuminen viimeistään: 30.4.2024
Ilmoittautumisen lisätiedot: Ilmoittautuminen Lyytin kautta viimeistään 30.4.2024. Koulutukseen on 56 paikkaa.
Osaamistavoitteet: Osallistuja

• hahmottaa työnsä sisältöä ja merkitystä suhteessa koko kirkon työhön paremmin
  • saa ideoita, virikkeitä erilaisista työtavoista Case-esimerkkien kautta
  • osaa suunnata työtään tulevaisuusperspektiivi huomioiden.
Lisätietoja: ​Koulutus alkaa ma 23.9.2024 klo 9 Helsingin tuomiokirkosta ja kryptasta ja jatkuu laivaristeilynä Ruotsiin, jossa tutustumiskohde. Koulutus päättyy ke 25.9.2024 laivan saavuttua takaisin Helsinkiin klo 10.30.​
Osallistumismaksu: 125 euroa
Täysihoito: A luokan 1 hlön hytissä 275 e tai A luokan 2 hlön hytissä 230 e tai B luokan 1 hlön hytissä 260 e tai B luokan 2 hlön hytissä 225 e.
Muut kustannukset: Muut mahdolliset matka-, majoitus- ja ruokailukustannukset
Kustannusten lisätiedot: Osallistumismaksun hintaan sis. koulutus ja aloituspäivän lounas. Täysihoito sis. majoitus valitussa hyttiluokassa, 2*aamiainen, 2*Buffet-illallinen, 2*kahvit, polttoaine- ja päästölisämaksu, bussi tutustumiskohteeseen
Tiedustelut kustannuksista: Hanna Remes hanna.remes@evl.fi
Tiedustelut sisältö: Hanna Remes hanna.remes@evl.fi