Tilojen somistus, kukkasidonta ja koristelu

​Miten hyödynnän luonnonmateriaaleja tilojen somistuksessa? Kuinka osaan jatkokäyttää kukkakimppuja?

Koulutustyyppi: Kirkon ajankohtaiskoulutus, Vapaan sivistystyön koulutustarjonta
Tehtäväalue: Hautauspalvelut, Kestävä kehitys ja ympäristö, Kirkonpalvelustyö
Kohderyhmä: Hautaustoimen- ja puutarhatyöntekijät, Keittiötoimen työntekijät, Kirkonpalvelustyö (suntiot ja vahtimestarit), Muut
Aika ja paikka: 17.-18.9.2024, Jyväskylän kristillinen opisto
Ilmoittautuminen viimeistään: 16.8.2024
Ilmoittautumisen lisätiedot: Ryhmän maksimikoko on 25 henkilöä.
Osaamistavoitteet: ​Osallistuja osaa käyttää ja soveltaa luonnonmateriaaleja tilojen somistuksessa. Osallistuja osaa kukkasidonnan perusteet, sitoa kukkakimpun ja tehdä kukka-asetelman.
Lisätietoja: ​Koulutuksen aiheena on luonnonmateriaalien käyttö tilojen somistuksessa. Koulutuksessa opetellaan sitomaan kukkakimppuja maljakkoon ja asetelma astiaan.

Koulutus soveltuu esimerkiksi emännille, suntioille ja seurakuntien työntekijöille, jotka haluavat hyödyntää luonnonmateriaaleja ja jatkaa tilattujen kukkakimppujen käyttöikää tilojen estetiikka huomioiden. Ennakkotehtävänä on niiden tilojen ja kohteiden kuvaus, joissa kukkia käytetään. Tuo kuvat kännykällä tai tabletilla mukaan koulutukseen.

Kouluttajana toimii floristi Marja Elsinen.

Osallistumismaksu: 280 € sisältäen kahvit ja ateriat
Täysihoito: Majoitushinta on 2hh 40€/hlö/yö ja 1hh 60€/hlö/yö. Aamiainen erillishintaan saatavuuden mukaan. Muutosoikeus pidätetään.
Tiedustelut kustannuksista: Katriina Holma, toimisto@jko.fi, 014 334 8000
Tiedustelut sisältö: Tiina Mennala, tiina.mennala@jko.fi, 044 752 2776