Toimivaa keskustelutaitoa asiakaspalveluun

Tuntuuko, että tarvitset lisää kohtaamisen taitoja työhösi erilaisissa asiakaspalvelutehtävissä? Miten kohtaan työkaverin ja asiakkaan? Miten puhun rohkeasti ja rakentavasti, mutta osaan myös kuunnella? Miten pääsen kosketuksiin tunteideni kanssa ja voin paremmin?

Koulutustyyppi: Kirkon ajankohtaiskoulutus, Vapaan sivistystyön koulutustarjonta
Tehtäväalue: Työelämätaidot, Verkko-osaaminen, vuorovaikutus ja viestintä
Kohderyhmä: Hautaustoimen- ja puutarhatyöntekijät, Kirkkoherranviraston työntekijät, Kirkonpalvelustyö (suntiot ja vahtimestarit), Diakonit ja diakonissat, Lastenohjaajat, Nuorisotyönohjaajat, Papit, Varhaiskasvatuksen ohjaajat
Aika ja paikka: 3.-4.9.2024, Jyväskylän kristillinen opisto
Ilmoittautuminen viimeistään: 5.8.2024
Ilmoittautumisen lisätiedot: Ryhmän maksimikoko on 25 henkilöä.
Osaamistavoitteet: ​Osallistuja tietää tunteiden vaikutuksen käyttäytymiseen ja tiedostaa kuuntelun tärkeyden vuorovaikutustilanteissa. Osallistuja osaa käyttää rakentavia tapoja ristiriitatilanteiden käsittelyssä.
Lisätietoja: ​Koulutuksessa käsitellään kohtaamiseen, vuorovaikutukseen sekä asiakaspalveluun liittyviä aiheita. Teemoja ovat tunnetaidot, aktiivinen kuuntelu, ristiriitojen käsittely asiakastilanteessa, rohkean ja rakentavan puhumisen taito ja työntekijän omat tunteet sekä omasta jaksamisesta huolehtiminen.

Työskentely sisältää lyhyitä tieto-osioita, pari- ja pienryhmätyöskentelyä harjoitteluineen sekä yhteistä keskustelua. Koulutuksen sisältö perustuu Thomas Gordonin vuorovaikutusmalliin, tunneälytutkimukseen ja dialogiseen ajattelutapaan. Koulutus sisältää ennakkotehtävän.

Kouluttajana on LiT, opettaja, työnohjaaja Ulla Klemola Idulla Consultingista.

Osallistumismaksu: 250 € sisältäen kahvit ja ateriat
Täysihoito: Majoitushinta on 2hh 40€/hlö/yö ja 1hh 60€/hlö/yö. Aamiainen erillishintaan saatavuuden mukaan. Muutosoikeus pidätetään.
Tiedustelut kustannuksista: Katriina Holma, toimisto@jko.fi, 014 334 8000
Tiedustelut sisältö: Tiina Mennala, tiina.mennala@jko.fi, 044 752 2776