Työhyvinvointivalmennus kirkkoherroille ja väliportaan esihenkilöille

Verkostotapaaminen

​Työhyvinvointivalmennuksessa paneudutaan arvostavan kohtaamisen vahvistamiseen, kirkkoherrojen ja väliportaan esihenkilöiden työhyvinvoinnin tukemiseen, palautekulttuurin rakentamiseen ja valmentavaan esimiestyöhön. Valmennus selkeyttää omaa esimiesroolia, omia vahvuuksia ja kehittämistehtäviä esimiestyössä sekä lisää työhyvinvointia. Valmennus vahvistaa ja mahdollistaa väliportaan esihenkilöiden ja kirkkoherrojen keskinäistä vuorovaikutusta ja lisää arvostusta keskinäiseen yhteistyöhön.

Tehtäväalue: Johtaminen
Kohderyhmä: Diakonit ja diakonissat, Hautaustoimen- ja puutarhatyöntekijät, Johtajat / lähijohtajat, Kanttorit, Hallinnon ja talouden työntekijät, Keittiötoimen työntekijät, Kiinteistötoimen työntekijät, Kirkkoherranviraston työntekijät, Kirkonpalvelustyö (suntiot ja vahtimestarit), Lähetyksen ja kv. työn ohjaajat, Nuorisotyönohjaajat, Papit, Varhaiskasvatuksen ohjaajat
Aika ja paikka: Kuusi valmennuskertaa; 18.1., 14.3., 16.5., 15.8., 3.10. ja 21.11.2024, Mikkeli, tuomiokapituli, os. Kirkkokatu 10. Näiden kertojen lisäksi on viisi Teams-tapaamista.
Ilmoittautuminen viimeistään: 31.10.2023
Sähköposti-ilmoittautuminen: senja.makela@evl.fi
Lisätietoja: ​Valmennuksen teemoina:

• työhyvinvointi ja palautuminen
  • strateginen johtaminen ja yhteinen sitoutuminen strategiaan
  • muutosjohtaminen
  • esimiehen haastavat tilanteet, puheeksi ottaminen ja palautteen antaminen
  • erilaiset ihmistyypit ja esimiehen vuorovaikutustaidot erilaisten ihmisten kanssa toimiessa
  • ajankäyttö

Osallistumismaksu: 1000 eur
Täysihoito: Lounas on omakustanteinen, tuomiokapituli tarjoaa 2 x kahvit / valmennuskerta
Tiedustelut kustannuksista: Senja Mäkelä, senja.makela@evl.fi, 050 389 8858