Vauvamuskari

​Millaisia mahdollisuuksia musiikki tarjoaa yhteyden luomiseksi perheisiin odotusajasta taaperoihin?

Vauvat valloittavat seurakuntien muskariryhmissä ja muussa perhetoiminnassa. Koulutuksessa ollaan arjen ja pyhän äärellä yhdessä laulaen, soittaen, silitellen, körötellen ja monella tavalla aistien.

Koulutustyyppi: Kirkon täydentävä koulutus
Tehtäväalue: Kasvatus, Musiikki
Kohderyhmä: Kanttorit, Lastenohjaajat, Papit, Varhaiskasvatuksen ohjaajat, Muut
Aika ja paikka: 12.-13.11.2024, STEP-koulutus, Järvenpää
Ilmoittautuminen viimeistään: 11.10.2024
Osaamistavoitteet: ​Osallistuja

• tunnistaa varhaisiän musiikkikasvatuksen erityispiirteitä odotusajasta taaperoikään
  • osaa hyödyntää musiikkia vuorovaikutuksen ja kristittynä kasvamisen vahvistamisessa.

Lisätietoja: ​Koulutuksessa musisoidaan erityisesti pienten vauvojen, isompien vauvojen ja 1-2-vuotiaiden taaperoiden näkökulma huomioiden. Koulutuksen sisältöjä mm.

• Polku-toimintamallin Lahja ikävaiheen Ihmeistä suurin – Vauvan vuosi materiaali
  • Lauluja, loruja ja toteutusideoita vauvamuskareihin eri materiaaleista

2 lähiopiskelupäivää, orientoiva tehtävä, kirjallisuutta

Täysihoito: 125 €/1hh tai 105 €/2hh. Oikeus muutoksiin pidätetään.
Kustannusten lisätiedot: Hinnat eriteltyinä: ateriat 42 €, majoitus (sis. aamu- ja iltapalan) 84 €/1hh tai 64 €/2hh.
Tiedustelut kustannuksista: koulutukset@step.fi
Tiedustelut sisältö: Riikka Jäntti riikka.jantti@step.fi 044 513 3232